Alle producten worden door PostNL geleverd, hier hebben ze doorgaans 1-3 werkdagen voor nodig. Wanneer je artikel verzonden is, ontvang je een automatische e-mail met daarin de trackinglink. Hiermee kun je op elk moment van de dag zien waar jouw product zich bevindt.
Mocht er niemand thuis zijn op het moment dat PostNL het pakketje komt bezorgen, laten ze een kaart in de brievenbus achter. Daarop staat aangegeven of ze je pakket eventueel bij de buren konden leveren. Als dat niet het geval is, staat op de kaart aangegeven wanneer ze de volgende keer komen bezorgen.

Indien je vooraf weet dat je niet thuis bent wanneer PostNL langskomt, kun je ervoor kiezen om het aflevermoment te wijzigen PostNL levert namelijk ook in de avonden en in het weekend en je kunt er tevens voor kiezen om het bij de buren of bij een PostNL afhaalpunt te laten leveren. Het wijzigen gaat eenvoudig online met behulp van de bezorgcode en je postcode.

Nadat je bestelling verzonden is, ontvang je de Track & Trace gegevens. Met deze gegevens kun je op elk moment van de dag kijken waar je pakket zich bevindt. Houd er rekening mee dat de code soms wat tijd nodig heeft om na de bestelling actief worden.

 

Je kunt het overzicht van de informatie betreffende je verzendingen vinden door te klikken op het icoontje “Mijn account” en vervolgens op “mijn bestellingen”.

Bij Aslan Gaming worden de verzendkosten vergoed door ons.

Zodra je jouw bestelling voltooid hebt, kunnen wij beginnen met het klaarmaken van je artikel. Zodra de bestelling binnen is beginnen we meteen met het inpakken ervan zodat je zo snel mogelijk kunt genieten van jouw aankoop. Je kunt je bestellingstatus
hier zien.

Nog vragen? Neem contact met ons op.

Contactformulier weergeven.