Wettelijke garantie
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat u recht heeft op een goed werkend product. Hieronder ziet u de extra garantie die Aslan Gaming verleent van 2 maanden. De extra garantie van Aslan Gaming doet niets af aan de wettelijke garantie. 

Aslan Gaming Garantie
Indien er binnen de eerste 2 maanden een defect ontstaat (Let op: val- stoot-, waterschade of slijtage vallen niet onder de garantie!) kun je aanspraak maken op de garantie. Mocht reparatie niet mogelijk zijn, ontvang je het volledige aankoopbedrag retour.

 

Via https://aslangaming.nl/shop kun je aankopen doen bij Aslan Gaming. Vind het product dat je zoekt via de categorieën en sub- categorieën, of gebruik de zoekfunctie. Heb je het artikel gevonden? Onder de verkoopprijs wordt een van de volgende opties weergeven:    

  1. Conditie kiezen; dit betekent dat het product in meerdere condities beschikbaar is (als nieuw, zeer goed, goed, sterk gebruikt). Klik op het artikel (‘details’) of op de knop ‘conditie kiezen’ en bekijk in welke condities deze beschikbaar is.
  2. In winkelwagen; dit betekent dat het artikel in ons magazijn aanwezig is, echter is deze slechts in één conditie beschikbaar. Klik op het artikel (‘details’) en zie welke conditie dit is of voeg het product direct aan je winkelwagen toe.
  3. Koopalarm zetten; Dit betekent dat het product op dit moment niet beschikbaar is. Je kunt een koopalarm zetten, dan ontvang je een automatische e-mail wanneer het product weer op voorraad is. Meer info over het koopalarm vind je hier.

Indien je alle artikelen die je graag wilt kopen aan je winkelwagen hebt toegevoegd, klik je op ‘Naar de kassa’ om het besteloverzicht te zien. Ben je tevreden met je bestelling? Klik dan nogmaals op ‘Naar de kassa’ en kies je afleveradres en betaalmethode. Klik vervolgens op ‘Kopen’ en je aankoop is een feit. Gefeliciteerd! De rest kun je aan ons overlaten.

Via ‘Mijn account’ kunt je jouw koopbestelling annuleren.
Mocht je een verkoopbestelling willen annuleren, vragen we je contact op te nemen met onze klantenservice.

Het afleveradres kan zolang de bestelling nog niet verzonden is gewijzigd worden. We vragen je in dit geval contact op te nemen met de klantenservice. Wanneer je artikel reeds verzonden is, is het helaas niet mogelijk het te wijzigen

Mocht het voorkomen dat het product dat je graag wilt kopen niet op voorraad is, kun je een koopalarm zetten. Dit koopalarm zorgt ervoor dat je middels een e-mail op de hoogte gebracht wordt wanneer het product weer beschikbaar is.

 

Klik bij het betreffende artikel op ‘Koopalarm zetten’, je ontvangt dan automatisch een e-mail wanneer het artikel weer op voorraad is.

 

Een koopalarm blijft – ook na aankoop van het artikel – actief. Mocht je geen e-mails meer willen ontvangen over een bepaald product, klik hier om je bestaande koopalarm te verwijderen.