Klachtenpagina

Waar kunnen wij je mee helpen?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@aslangaming.nl.

Leidt bovenstaande niet tot een oplossing dat kun u ook het volgende proberen

Verzegelde artikelen

Het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur

ODR-platform

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.

Persoonlijk en aard

Die duidelijk persoonlijk van aard zijn en die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden.

We helpen je graag verder

Heb je verder nog hulp nodig over je klacht? Dan helpen we je natuurlijk graag. Neem ook eens een kijkje bij de veelgestelde vragen, wellicht wordt je klacht hier toegelicht. Of neem contact met ons op door middel van onderstaand formulier.

Aslan Gaming Groningen

Informatie

Ma – Zo van: 12:00 t/m 20:00
Voor het maken van een afspraak en het afhalen van producten, graag telefonisch contact met ons op nemen.

(Geen bezoekadres)
Kalmarweg 14-3,
9723 JG Groningen

Aslan Gaming KvK: 76036596

Contactformulier