Mijn betaling is mislukt
Er kunnen meerdere oorzaken zijn waarom je betaling is mislukt:
We willen je vragen een alternatieve betalingswijze te proberen. Mocht het probleem blijven bestaan, neem alsjeblieft contact met de klantenservice op.
Op welke wijze kan ik betalen?
Bij Aslan Gaming kunt u op volgende mannieren betalen: IDEAL, KLARNA, BANCONTANT & CREDITCARD.
Ik heb de betaling niet ontvangen, wat kan ik doen?
Afhangende van je bank kan dit 1 tot 3 werkdagen duren. Mocht je het bedrag na drie werkdagen nog niet hebben ontvangen, raden we je aan contact op te nemen met de klantenservice.
Heb je verder nog hulp nodig over je betaling of uitbetaling? Dan helpen we je natuurlijk graag. Neem contact met ons op door middel van onderstaand formulier.
Ma – Zo van: 12:00 t/m 20:00
Voor het maken van een afspraak en het afhalen van producten, graag telefonisch contact met ons op nemen.
(Geen bezoekadres)
Kalmarweg 14-3,
9723 JG Groningen
Aslan Gaming KvK: 76036596
Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van tweedehands Playstations & toebehoren.
Wij zijn van Maandag t/m Vrijdag bereikbaar van 9:00 tot 18:00
Alleen op afspraak
Kalmarweg 14 – 8
9723 JG
Groningen
Nederland