Betaling en Uitbetaling

We helpen je graag verder!

Vragen betaling & uitbetaling

Mijn betaling is mislukt

Er kunnen meerdere oorzaken zijn waarom je betaling is mislukt:

  1. Er was een tijdelijke, technische storing via de betaalservice.
  2. Het inloggen via de betaalservice is meermaals mislukt.
  3. De creditkaart is niet voor de 3DS security code vrijgegeven.
  4. Het banktegoed is niet toereikend.
  5. Het account is geblokkeerd.

We willen je vragen een alternatieve betalingswijze te proberen. Mocht het probleem blijven bestaan, neem alsjeblieft contact met de klantenservice op.

Op welke wijze kan ik betalen?

Bij Aslan Gaming kunt u op volgende mannieren betalen:  IDEAL, KLARNA, BANCONTANT & CREDITCARD.

Ik heb de betaling niet ontvangen, wat kan ik doen?

Afhangende van je bank kan dit 1 tot 3 werkdagen duren. Mocht je het bedrag na drie werkdagen nog niet hebben ontvangen, raden we je aan contact op te nemen met de klantenservice. 

 

We helpen je graag verder

Heb je verder nog hulp nodig over je betaling of uitbetaling? Dan helpen we je natuurlijk graag. Neem contact met ons op door middel van onderstaand formulier.

Aslan Gaming Groningen

Informatie

Ma – Zo van: 12:00 t/m 20:00
Voor het maken van een afspraak en het afhalen van producten, graag telefonisch contact met ons op nemen.

(Geen bezoekadres)
Kalmarweg 14-3,
9723 JG Groningen

Aslan Gaming KvK: 76036596

Contactformulier