Veelgestelde vragen

Ja, je kunt ons zoveel apparaten toesturen als je wilt met een bovengrens van 25 per keer. Wil je er méér inkopwn, neem dan contact op met onze klantenservice om kennis te maken met onze B2B service.

Alle producten worden door PostNL geleverd, hier hebben ze doorgaans 1 werkdag voor nodig. Wanneer je artikel verzonden is, ontvang je een automatische e-mail met daarin de trackinglink. Hiermee kun je op elk moment van de dag zien waar jouw product zich bevindt.
Mocht er niemand thuis zijn op het moment dat PostNL het pakketje komt bezorgen, laten ze een kaart in de brievenbus achter. Daarop staat aangegeven of ze je pakket eventueel bij de buren konden leveren. Als dat niet het geval is, staat op de kaart aangegeven wanneer ze de volgende keer komen bezorgen.

Indien je vooraf weet dat je niet thuis bent wanneer PostNL langskomt, kun je ervoor kiezen om het aflevermoment te wijzigen PostNL levert namelijk ook in de avonden en in het weekend en je kunt er tevens voor kiezen om het bij de buren of bij een PostNL afhaalpunt te laten leveren. Het wijzigen gaat eenvoudig online met behulp van de bezorgcode en je postcode.

Nadat je bestelling verzonden is, ontvang je de Track & Trace gegevens. Met deze gegevens kun je op elk moment van de dag kijken waar je pakket zich bevindt. Houd er rekening mee dat de code soms wat tijd nodig heeft om na de bestelling actief worden.

Je kunt het overzicht van de informatie betreffende je verzendingen vinden door te klikken op het icoontje “Mijn account” en vervolgens op “mijn bestellingen”.

 

Bij Aslan Gaming berekenen we geen verzendkosten, deze zijn voor ons. 

Wettelijke garantie
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat u recht heeft op een goed werkend product. Hieronder ziet u de extra garantie die Aslan Gaming verleent van 2 maanden. De extra garantie van Aslan Gaming doet niets af aan de wettelijke garantie. 

Aslan Gaming Garantie
Indien er binnen de eerste 2 maanden een defect ontstaat (Let op: val- stoot-, waterschade of slijtage vallen niet onder de garantie!) kun je aanspraak maken op de garantie. Mocht reparatie niet mogelijk zijn, ontvang je het volledige aankoopbedrag retour.

Via https://aslangaming.nl/shop kun je aankopen doen bij Aslan Gaming. Vind het product dat je zoekt via de categorieën en sub- categorieën, of gebruik de zoekfunctie. Heb je het artikel gevonden? Onder de verkoopprijs wordt een van de volgende opties weergeven:    

  1. Conditie kiezen; dit betekent dat het product in meerdere condities beschikbaar is (als nieuw, zeer goed, goed, sterk gebruikt). Klik op het artikel (‘details’) of op de knop ‘conditie kiezen’ en bekijk in welke condities deze beschikbaar is.
  2. In winkelwagen; dit betekent dat het artikel in ons magazijn aanwezig is, echter is deze slechts in één conditie beschikbaar. Klik op het artikel (‘details’) en zie welke conditie dit is of voeg het product direct aan je winkelwagen toe.
  3. Koopalarm zetten; Dit betekent dat het product op dit moment niet beschikbaar is. Je kunt een koopalarm zetten, dan ontvang je een automatische e-mail wanneer het product weer op voorraad is. Meer info over het koopalarm vind je hier.

Indien je alle artikelen die je graag wilt kopen aan je winkelwagen hebt toegevoegd, klik je op ‘Naar de kassa’ om het besteloverzicht te zien. Ben je tevreden met je bestelling? Klik dan nogmaals op ‘Naar de kassa’ en kies je afleveradres en betaalmethode. Klik vervolgens op ‘Kopen’ en je aankoop is een feit. Gefeliciteerd! De rest kun je aan ons overlaten.

Het afleveradres kan zolang de bestelling nog niet verzonden is gewijzigd worden. We vragen je in dit geval contact op te nemen met de klantenservice. Wanneer je artikel reeds verzonden is, is het helaas niet mogelijk het te wijzigen

Het afleveradres kan – zolang de bestelling nog niet verzonden is – gewijzigd worden. We vragen je in dit geval contact op te nemen met de klantenservice. Wanneer je artikel reeds verzonden is, is het helaas niet mogelijk het te wijzigen.

 

Om je accountgegevens te veranderen ga je naar ‘Mijn account’ en vervolgens naar ‘Accountgegevens’. Hier kun je je naam, wachtwoord en adres veranderen.

Om je e-mailadres te veranderen of je account te verwijderen, vragen we je contact op te nemen met onze klantenservice. Zij wijzigen dit graag voor je. Dit kan via 050-7018519 of support@aslangaming.nl.

Heb je een klacht over onze service of jouw aankoop? Laat het ons weten via het contactformulier met als onderwerp ‘Klacht’. Zo kunnen wij onze service verbeteren en hopelijk vinden we samen een passende oplossing. Je ontvang dan uiterlijk binnen 2 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van de klacht? Dan kun je deze ook voorleggen via het Europees ODR Platform of bij de Geschillencommissie van Thuiswinkel via De Geschillencommissie.

Mocht er iets niet in orde zijn met je product, kun je deze uiteraard retourneren.

Indien je binnen 21 dagen na ontvangst wilt retourneren ontvang je het volledige aankopbedrag terug en kun je vervolgens een ander item bestellen. Is het herroepingsrecht reeds verlopen maar heb je nog garantie? Dan kun je ervoor kiezen om het tegen een ander item in te ruilen. Mocht het vervangend product niet meer op voorraad zijn, ontvang je het aankoopbedrag terug.

Bij Aslan Gaming geldt er een herroepingsrecht van 14 dagen. Mocht het product binnen de eerste 14 dagen na aflevering niet bevallen, kun je deze kosteloos – met gebruik van het verzendlabel – retourneren en ontvang je het volledige aankoopbedrag terug. Naast dit herroepingsrecht heb je (bovenop de wettelijke garantie) 2 maanden extra garantie op het aangekochte product.
Indien je geen gebruik maakt van het door ons aangeboden verzendlabel, zijn de verzendkosten voor eigen rekening. Het is belangrijk dat je het verzendlabel uitprint en op de doos plakt want alleen met het geprinte verzendlabel is het pakket verzekerd. Bij gebruikmaking van het herroepingsrecht krijg je zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, je volledige aankoopbedrag terug.

Belangrijk om te weten:
Om de retourzending zo snel mogelijk te verwerken, vragen we je de complete bestelling retour te sturen. Vergeet hierbij alsjeblieft de kabels niet.
Daarnaast vragen we je alle vergrendelingen en persoonlijke data van de Playstation 4 af te halen want anders kunnen we het product niet terugnemen of repareren. Wanneer je jouw pakket bij een Post NL punt aflevert, ontvang je een verzendbon, bewaar deze goed totdat het retourproces voltooid is.

Waar zie ik de status van mijn retourzending en hoelang duurt de totale verwerking?:
Door middel van een Track & Trace code kun je de retourzending volgen. Zodra het pakket bij ons hoofdkantoor aangekomen is, ontvang je een ontvangstbevestiging per e-mail.
Vanaf dat moment hebben we 3 tot 5 werkdagen nodig om te controleren of we het product (indien defect) kunnen repareren. Als dit niet mogelijk is ontvang je het aankoopbedrag terug. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht krijg je zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, je volledige aankoopbedrag terug.
Het repareren van een product duurt doorgaans 5 tot 10 werkdagen. In enkele uitzonderlijke gevallen kan het langer duren.

Je kunt contact met ons opnemen voor vragen en opmerkingen door:

Een e-mail te sturen naar support@aslangaming.nl of door hier te klikken

Te bellen naar 050 774 03 09 (lokaal tarief), van maandag tot en met vrijdag van 10:00 tot 18:00 uur.

Indien je buiten deze tijden gebeld wilt worden, stuur dan een email met je vraag, je telefoonnummer, het tijdstip waarop je gebeld wilt worden en we bellen je met alle plezier terug!

Houd er rekening mee dat het niet mogelijk is om een product tegen een andere conditie of model in te ruilen. Mocht de aankoop binnen het 14 dagen herroepingsrecht vallen, kun je de koop herroepen en ontvang je het aankoopbedrag direct retour. Uiteraard heb je dan zelf de mogelijkheid om een nieuw product te bestellen.

Er kunnen meerdere oorzaken zijn waarom je betaling is mislukt:

  1. Er was een tijdelijke, technische storing via de betaalservice.
  2. Het inloggen via de betaalservice is meermaals mislukt.
  3. Het banktegoed is niet toereikend.
  4. Het account is geblokkeerd.

Mocht het probleem blijven bestaan, neem alsjeblieft contact met de klantenservice op.

Ben je je wachtwoord vergeten? Geen probleem! Er zijn twee oplossingen mogelijk:

Je kunt het opnieuw instellen door hier te klikken.

OF

Gebruik het contactformulier en geef in je bericht aan dat je je wachtwoord opnieuw wilt instellen. Vergeet niet ons je klantennummer door te geven (te vinden in de header van de e-mails die je van ons ontvangt) samen met het emailadres dat je gebruikt om in te loggen op aslangaming.nl. Hier sturen we je nieuwe wachtwoord naartoe.

Na ontvangst van je product hebben we doorgaans 4 – 7 werkdagen voor de controle nodig. Na deze controle informeren we je via e-mail.

 

Indien je de verkoop wilt annuleren, kun je het beste contact opnemen met de klantenservice. Zij kijken direct mee naar de status van de verkooporder en annuleren deze, indien mogelijk.

Ik heb per ongeluk het verkeerde modelapparaat doorgegeven, wat moet ik doen?

Indien je het artikel al hebt verstuurd, zullen onze experts de vergissing bemerken en zal je een email ontvangen met een bod dat overeenkomt met het verstuurde model. Je kan dan beslissen of je akkoord gaat met de aankoop van het verstuurde model en ons je toestemming geeft door het bod te bevestigen.Indien je het apparaat nog niet hebt verstuurd maar de verkooporder al hebt afgedrukt, verzoeken we je contact op te nemen met onze klantenservice.Let op, artikelen die niet in onze catalogus zijn opgenomen, maar wel aan ons verzonden worden gezien als een gift. Indien jouw artikel niet op de website staat vermeld, maar je deze graag zou verkopen kun je het beste contact opnemen met de  klantenservice.

We proberen het apparaat altijd eerst te repareren zodat je weer 100% van het toestel kunt genieten! Mocht dit niet lukken, gaan we over tot vergoeding en wordt het volledige aankoopbedrag naar je bankrekening teruggestort.

Belangrijk om te weten:

  1. Bij het retourneren van het product binnen de 14 dagen herroepingsrecht, wordt altijd het volledige aankoopbedrag teruggestort.
  2. Bij garantie proberen we altijd eerst het product te repareren, mocht dit niet lukken, gaan we over tot vergoeding.
  3. Bij een vergoeding wordt het aankoopbedrag teruggestort op de rekening, waarmee je betaald hebt.
  4. Mocht je tijdens je bestelling een tegoedbon gebruikt hebben, wordt enkel het door jouw betaalde bedrag vergoed.

Je wordt binnen 3 – 5 werkdagen na ontvangst van het pakket uitbetaald, nadat onze experts de volledige werking van het apparaat hebben gecontroleerd. 

 

Zodra je jouw bestelling voltooid hebt, kunnen wij beginnen met het klaarmaken van je artikel. Zodra de bestelling binnen is beginnen we meteen met het inpakken ervan zodat je zo snel mogelijk kunt genieten van jouw aankoop. Je kunt je bestellingstatus
hier zien.

Bij Aslan Gaming kunt u op volgende mannieren betalen:  IDEAL, KLARNA, BANCONTANT & CREDITCARD.

Afhangende van je bank kan dit 1 tot 3 werkdagen duren. Mocht je het bedrag na drie werkdagen nog niet hebben ontvangen, raden we je aan contact op te nemen met de klantenservice. 

 
Aslan Gaming geeft jou het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je het product fysiek in bezit krijgt. Om je op het herroepingsrecht te beroepen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om jouw mededeling betreffende de uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Indien je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen je terug middels hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen je voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening brengen. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of jij hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons hebt medegedeeld, aan ons terug te zenden. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. reBuy draagt de verzendkosten voor de retournering.

Om van gratis retourneren gebruik te maken is het belangrijk dat je het verzendlabel, dat je via je account kan aanvragen, uitprint en op de doos plakt. Alleen met het geprinte verzendlabel is het pakket verzekerd. Je kunt het pakket dan gratis via een PostNL punt naar ons versturen. Indien je geen gebruik maakt van het door ons aangeboden verzendlabel, zijn de verzendkosten voor eigen rekening.

Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Alle retouren worden naar het volgende adres gestuurd:

Aslan Gaming
Kalmarweg 14-3
9723 JG Groningen
Groningen

Mocht het voorkomen dat het product dat je graag wilt kopen niet op voorraad is, kun je een koopalarm zetten. Dit koopalarm zorgt ervoor dat je middels een e-mail op de hoogte gebracht wordt wanneer het product weer beschikbaar is.

Klik bij het betreffende artikel op ‘Koopalarm zetten’, je ontvangt dan automatisch een e-mail wanneer het artikel weer op voorraad is.

Een koopalarm blijft ook na aankoop van het artikel actief. Mocht je geen e-mails meer willen ontvangen over een bepaald product, klik hier om je bestaande koopalarm te verwijderen.