Heb je hulp nodig tijdens het zoeken van een Playstation 4, games of game accessoires? Dan helpen we je natuurlijk graag verder. Op deze pagina behandelen wij de meest gestelde vragen, zit jouw vraag er niet bij? dan kun je altijd nog contact met ons opnemen!
Hoe verloopt de verzending?
Alle producten worden door PostNL geleverd. Over het algemeen geldt dat wanneer er op werkdagen voor 16:00 besteld is, de bestelling de volgende dag gratis bezorgd wordt. Wanneer je artikel verzonden is, ontvang je een automatische e-mail met daarin de trackinglink. Hiermee kun je op elk moment van de dag zien waar je product zich bevindt.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Nadat je bestelling verzonden is, ontvang je de Track & Trace gegevens. Met deze gegevens kun je op elk moment van de dag kijken waar je pakket zich bevindt. Houd er rekening mee dat de code soms wat tijd nodig heeft om na de bestelling actief worden.
Waar vind ik het verzendingsoverzicht?
Je kunt het overzicht van de informatie over je verzendingen vinden door te klikken op het icoontje “Mijn account” en vervolgens op “mijn bestellingen”.
Waar vind ik het verzendingsoverzicht?
Bij Aslan Gaming worden de verzendkosten vergoed door ons.
Waar vind ik het verzendingsoverzicht?
Mijn betaling is mislukt
Er kunnen meerdere oorzaken zijn waarom je betaling is mislukt:
We willen je vragen een alternatieve betalingswijze te proberen. Mocht het probleem blijven bestaan, neem alsjeblieft contact met de klantenservice op.
Op welke wijze kan ik betalen?
Bij Aslan Gaming kunt u op volgende mannieren betalen: IDEAL, KLARNA, BANCONTANT & CREDITCARD.
Ik heb de betaling niet ontvangen, wat kan ik doen?
Afhangende van je bank kan dit 1 tot 3 werkdagen duren. Mocht je het bedrag na drie werkdagen nog niet hebben ontvangen, raden we je aan contact op te nemen met de klantenservice.
Account wijzigen / verwijderen
Je kunt contact met ons opnemen voor vragen en opmerkingen door:
Een e-mail te sturen naar info@aslangaming.nl
Te bellen naar 050 774 03 09 (lokaal tarief), van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 18:00 uur.
Indien je buiten deze tijden gebeld wilt worden, stuur dan een email met je vraag, je telefoonnummer, het tijdstip waarop je gebeld wilt worden en we bellen je met alle plezier terug!
Hoe neem ik contact op met Aslan Gaming?
Nadat je bestelling verzonden is, ontvang je de Track & Trace gegevens. Met deze gegevens kun je op elk moment van de dag kijken waar je pakket zich bevindt. Houd er rekening mee dat de code soms wat tijd nodig heeft om na de bestelling actief worden.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Ben je je wachtwoord vergeten? Geen probleem! Er zijn twee oplossingen mogelijk:
Je kunt het opnieuw instellen door hier te klikken.
OF
Gebruik het contactformulier en geef in je bericht aan dat je je wachtwoord opnieuw wilt instellen. Vergeet niet ons je klantennummer door te geven (te vinden in de header van de e-mails die je van ons ontvangt) samen met het emailadres dat je gebruikt om in te loggen op aslangaming.nl. Hier sturen we je nieuwe wachtwoord naartoe.
Heb je een vraag die er niet bij staat? Neem contact met ons op door middel van onderstaand formulier. En dan beantwoorden wij je vraag en voegen deze toe!
Wij zijn van Maandag t/m Vrijdag bereikbaar van 9:00 tot 18:00
Voor het maken van een afspraak en het afhalen van producten, graag telefonisch contact met ons op nemen.
(Alleen op afspraak)
Kalmarweg 14-3,
9723 JG Groningen
Aslan Gaming KvK: 76036596
Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van tweedehands Playstations & toebehoren.
Wij zijn van Maandag t/m Vrijdag bereikbaar van 9:00 tot 18:00
Alleen op afspraak
Kalmarweg 14 – 8
9723 JG
Groningen
Nederland